Perła Helu

Perla Helu

sobota, 3 grudnia 2011

zdrowa cera

Pamiętam rozmowę z pewną starszą Panią.. to są jej słowa:
"Zamiast drogich kremów,
lepiej zainwestuj w dobre buty.. 
bo to nogi poniosą Cię gdzieś w życiu, a nie ładna buzia"
Z dedykacją dla w/w starszej Pani -niniejszy post :)))
_______________________________________________________________________________
Oglądając pisma na każdym kroku natykamy się na śliczne dziewczyny, które zawsze idealnie wyglądają.. 
Owszem, większości jest to zasługa photoshop'a, ale często na żywo również dobrze wyglądają.. 
zapewne nie tak zjawiskowo, ale na pewno lepiej niż ja gdy wstaje rano :)))
Ostatnio mam wielkie problemy z cerą, krótko? robi co chce -oszalała!!!!!
Dlatego muszę jakoś z tym walczyć.. Moja Metoda?
MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA!! (oooch.. Gdyby nie ona!)




Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie... ZROBIŁA ZDJĘCIA!


(mam nadzieję, że nie oglądają tego Panowie?!)
Maseczkę nakładamy na już OCZYSZCZONĄ np. tonikiem (osobiście polecam clear&clear) skórę..
Należy delikatnie wmasować maseczkę -niczym krem!
po ok. 25 min zmywamy maseczkę!
Ważne, aby przed nałożeniem maseczki opłukać twarz GORĄCĄ wodą, aby otworzyć pory.
Po zmyciu maseczki koniecznie trzeba obmyć twarz BARDZO ZIMNĄ wodą, aby pory zamknąć!
Oczywiście na opakowaniu jest napisane, aby trzymać maseczkę nie dłużej niż 10-15 min.
Jak już powiedziałam 25 min to idealny czas :) Kiedyś siedziałam z maseczka na twarzy ponad godzine -nic mi się nie stało!
ale nie polecam takich wariacji -robicie to na własne ryzyko :)))
a teraz.... MASECZKI W DŁOŃ! DO TOALETY MARSZ! :)))
-Luca :*:*

5 komentarzy:

  1. uwielbiam tą maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam okazji jej testować . a mogę wiedzieć skąd ona i po ile ? może sama się skuszę, skoro polecasz ? :)

    pozdrawiam, ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sobie chwalę maseczki z glinką, szczególnie czerwoną, z szarą się jeszcze nie spotkałam.
    Co do pytania o naklejki to nie są to naklejki. Wzór na paznokciach jest odbity przy użyciu stempelków, motywy z blaszek są pokazane w poście.

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety, ja tylko wykonywałam zdjęcie. Nie mam pojecia skąd kolezanka go ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczkę można zakupić w każdej drogerii Rossmann za ok. 1,20zł :)

    OdpowiedzUsuń