Perła Helu

Perla Helu

niedziela, 18 grudnia 2011

świąteczna edukacja......

Witam -jak zawsze po Uniwersyteckich perypetiach wracam do domu zmęczona i załamana....
Zakres materiału ogromny, czas na jego przerobienie odpowiednio KRÓTKI.......... 
Uwielbiam wykładowców, którzy uważają, iż święta to najlepszy okres na naukę..............
Każdy przedmiot wymaga podręczników (minimum 300str) -każdy również wymaga adekwatnego kodeksu (np. prawo pracy, prawo cywilne, prawo administracyjne itd.)
Mnóstwo ustaw, artykułów, paragrafów, zmian!!!!!!!!!!
Jest tego bardzo, bardzo, bardzo dużo!
Ale mimo wszystko cieszę się niezmiernie z tego, iż mogę studiować właśnie
TO CZYM CHCE SIĘ ZAJMOWAĆ w życiu...
a nie ide na studia byleby mieć jakikolwiek dokument... 
Pomimo ciężkiej pracy, masy poświęconego czasu - mój entuzjazm nie opada! :D
ZDECYDOWANIE TO ZDJĘCIE JEST MOIM ULUBIONYM !!!!!!!!
WPiA UG Pozdrawia Serdecznie :)))))))))))))
Powyżej TYLKO ustawy z Prawa Administracyjnego, które trzeba znać, umieć, ROZUMIEĆ! 
oczywiście biegle się nimi posługiwać w życiu prywatnym :))))


Najcenniejsze źródło informacji!!!! 
Osoba, która rzetelnie prowadzi notatki jest na wagę złota i może absolutnie wszystko!!! :))))
_________________________________________________________________________
Trzymajcie za mnie kciuki błagam!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam siedzieć w BUGU naprzeciwko Was, studentów prawa. Ja z milionem książek i Wy - ze swoimi mazaczkami, przybici, godzinami nad jednym, dwoma kodeksami. Pozdrawiam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pol roku temu skonczylam studia i ogolnie powiedzmy, iz mam wiecej czasu. :) powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha pierwsze zdjęcie genialne! Jakbym widziała siebie zresztą nie tak dawno jeszcze :D
    Ja na szczęście jestem już przed obroną (też prawo).

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe zdjecie pierwsze bomba :P
    A jakiego żelu używałaś i czy widziałaś efekty?

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, dużo tego... współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  6. haha też to wszystko przerabiałam :D cywilne jest i tak ok :D administracyjnego nie cierpiałam :D hehe trzymam kciuki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdjęcie genialne :D

    OdpowiedzUsuń