Perła Helu

Perla Helu

sobota, 10 marca 2012

LADIES day :)

Dzień kobiet :)))
Ktoś wspaniałomyślny wymyślił to święto! i mogę założyć się, że to kobieta :)
W sumie, święto to traktujemy z Małgorzatą bardzo, ale to bardzo osobiście ze względu na nazwę Naszego bloga! :)
Zastanawiam się, czy istnieje taka kobieta, która nie lubi otrzymywać kwiatów? 
Gorsza kwestia to ta, iż gdyby nie istniał taki dzień jak DZIEŃ KOBIET.. wiele z Pań nie dostałoby kwiatka przez okrągły rok :P ( zakładam datę od imienin do imienin :P) 
Kwiaty chyba na każdą z Nas działają w podobny sposób! byłabym w stanie zaryzykować tezą, iż dobry bukiet kwiatów załatwi WSZYSTKO  wiele :)))
Co prawda moja osobista preferencja to BIAŁE róże, ale czerwone są równie cudne :) 
Jeśli już dostanę to nie gardzę kolorem:P 

8.marca jest o tyle specyficzny, iż wręcza się WYBRANKOM swego losu (celowo nie użyłam słowa serca
tu-li-pa-ny! 
Szczerze nie rozumiem tego obyczaju :P 

Dlaczego w wazonie są DWA tulipany? 
Hmm.. powiem inaczej...
Straciłabym wiarę w mężczyzn... gdyby nie... BRAT i TATA :)))))


Drogie Panie ile macie kwiatków na liczniku w tym roku?? 
Poza tym jestem ogromnie ciekawa, jaki jest Wasz ukochany kwiat! 





.... a tak na marginesie PRZYPOMINAM, iż dzisiaj Dzień Mężczyzny... :)
My z Małgorzatą pamiętałyśmy o Mężczyznach... naszego losu hahaha :)))))))))))))))))) 
buziaczki Panowie :*:*

9 komentarzy:

  1. Też mam dwa, jeden od swojego ukochanego i jeden od brata :) a najbardziej lubię róże i tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh , jakie piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, ja od taty nie dostałam ale za to od TŻta aloes :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana z Dniem Kobiet to ja rozumiem ale dzień meżczyzny i chłopaka?Czy to nie za wiele?:)

    Jeśli chodzi o brązer taki do konturowania to ja używam Virtal brązująco -rozświetlający 132 secret bronz a jeśli chodzi o matowy to polecam wibo Golden glow chyba 4 jeśli dobrze pamiętan:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam 10 kwiatuszków od ukochanego :) i dodatkowo od taty oczywiście. :)
    A o Dniu Mężczyzn również pamiętałam, zresztą bardzo lubię dawać prezenty nawet i bez okazji, i także dostawać. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czerwone i białe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. macie wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Wam się mój i również go zaobserwujecie ;))

    OdpowiedzUsuń