Perła Helu

Perla Helu

sobota, 10 marca 2012

LADIES day :)

Dzień kobiet :)))
Ktoś wspaniałomyślny wymyślił to święto! i mogę założyć się, że to kobieta :)
W sumie, święto to traktujemy z Małgorzatą bardzo, ale to bardzo osobiście ze względu na nazwę Naszego bloga! :)
Zastanawiam się, czy istnieje taka kobieta, która nie lubi otrzymywać kwiatów? 
Gorsza kwestia to ta, iż gdyby nie istniał taki dzień jak DZIEŃ KOBIET.. wiele z Pań nie dostałoby kwiatka przez okrągły rok :P ( zakładam datę od imienin do imienin :P) 
Kwiaty chyba na każdą z Nas działają w podobny sposób! byłabym w stanie zaryzykować tezą, iż dobry bukiet kwiatów załatwi WSZYSTKO  wiele :)))
Co prawda moja osobista preferencja to BIAŁE róże, ale czerwone są równie cudne :) 
Jeśli już dostanę to nie gardzę kolorem:P 

8.marca jest o tyle specyficzny, iż wręcza się WYBRANKOM swego losu (celowo nie użyłam słowa serca
tu-li-pa-ny! 
Szczerze nie rozumiem tego obyczaju :P 

Dlaczego w wazonie są DWA tulipany? 
Hmm.. powiem inaczej...
Straciłabym wiarę w mężczyzn... gdyby nie... BRAT i TATA :)))))


Drogie Panie ile macie kwiatków na liczniku w tym roku?? 
Poza tym jestem ogromnie ciekawa, jaki jest Wasz ukochany kwiat! 





.... a tak na marginesie PRZYPOMINAM, iż dzisiaj Dzień Mężczyzny... :)
My z Małgorzatą pamiętałyśmy o Mężczyznach... naszego losu hahaha :)))))))))))))))))) 
buziaczki Panowie :*:*

9 komentarzy:

  1. Też mam dwa, jeden od swojego ukochanego i jeden od brata :) a najbardziej lubię róże i tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh , jakie piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha, ja od taty nie dostałam ale za to od TŻta aloes :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana z Dniem Kobiet to ja rozumiem ale dzień meżczyzny i chłopaka?Czy to nie za wiele?:)

    Jeśli chodzi o brązer taki do konturowania to ja używam Virtal brązująco -rozświetlający 132 secret bronz a jeśli chodzi o matowy to polecam wibo Golden glow chyba 4 jeśli dobrze pamiętan:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam 10 kwiatuszków od ukochanego :) i dodatkowo od taty oczywiście. :)
    A o Dniu Mężczyzn również pamiętałam, zresztą bardzo lubię dawać prezenty nawet i bez okazji, i także dostawać. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czerwone i białe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. definitely! I've followed you on google
    your blog is lovely by the way,waiting you on my blog xxx

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. macie wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Wam się mój i również go zaobserwujecie ;))

    OdpowiedzUsuń