Perła Helu

Perla Helu

środa, 11 stycznia 2012

prezentacja zawodników! :)

Witamy po dość długiej nieobecności :)
 Dzisiaj w całości i bardzo dokładnie przedstawie stylizacje sylwestrową!
Tak jak już mówiłam -sukienkę dorwałam ostatniego dnia! 
Zawsze mam takie szczęście, że najlepsze ciuchy znajduję na ostatnią chwilę ! 
Nie wiem od czego to jest zależne, ale zawsze ostatni rzut oka przekonuje mnie, 
że było warto czekać i sie stresować! 
Uwielbiam te cekiny! nigdy w życiu nie miałam na sobie bardziej pstrokatej sukienki! 
Tym bardziej ponieważ cekiny na Nowy Rok to idealne rozwiązanie!
Aby przywitać Lepszy Rok - PRZEBOJOWO!:D 

Na pierwszy rzut oka wygląda jak worek!
Ale gdy mam ją na sobie - wiem, że jest 
idealnie dopasowana:) jest bardzo wygodna!





Tradycyjne czarne szpilki oczywiście - nie zawiodły! 
Większość zabawy i tak przetańczyłam w uwaga!uwaga! CZARNYCH KAPCIACH:D 
ale liczy się PIERWSZE WRAŻENIE!:D 



Nigdy nie zastanawiałam się ile one mają centymetrów hmm.. 
Na zdjęciach nie wyglądają na mega wysokie, 
w sumie jak mam je na sobie to nawet nie odczuwam wysokości :)

Moja kochana Blondyneczka zakręciła wspaniałe loki!
Lokówke oraz  technikę kręcenia włosów, 
już kiedyś omawiałyśmy  tutaj - pokręcona
Fantastyczny makijaż również jest efektem ciężkiej pracy Blondi :) 
Jest w tym perfekcyjna! Jeszcze o tym nie wie, ale będzie mnie malować już na każda impreze :))))):*
Nie obyło się bez "niespodziewanych" zdjęć :))



haha to zdjęcie zrobione tuż przed wyjazdem! 
uwielbiam je! 
od razu widać, że to  nie jest zwykły wyjazd 
....i że kobieta tu rządzi!! :))))))
Zmieściłybyście się do JEDNEJ torby? 
mi również się to nie udało:D miałam ich chyba ze TRZY! :)))))

13 komentarzy:

  1. przecudownie wyglądałaś gwiazdko *:
    wszystkiego dobrego dla was na Nowy Rok kochane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi beautiful! Tnks a lot for ur comment! U look great with this dress!! Do u want to follow each other? I'm already following u ! (:

    xx from

    http://www.princesuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, idealnie na Tobie leży ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z ciebie ślicznota ;d także nie spakowałbym sie do jednej torby ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście loki są świetne, szkoda tylko, że moje włosy nie są podatne na długotrwałe utrzymanie się loków. Godzina i ślad po nich ginie ;<<< A lubię siebie w lokach. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta sukienka ! ja mam ochotę na jakąś błyszczącą kreację na imprezę karnawałową, chętnie bym się w taką wbiła :) a jak ten złoty lakier, fajnie się prezentuje ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi się podobają twoje włosy , sa rtakie naturalne<3:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, śliczna sukienka... I ja też nigdy nie mieszczę się do jednej torby, chyba to jest niewykonalne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://lifebymada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie dziękuję za tak miły komentarz.Fajnie,że jest więcej ludzi kochających zwierzęta :)
    jak tylko weszłam na Twojego bloga to mnie oślepiło.Uwielbiam wszystko co błyszczy a Twoja sukienka jest po prostu genialna !

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń